Zatím tady toho moc nenajdete. Musím se chlapů /a samozřejmě taky ženských - omlouvám se/ zeptat, jak moc snesou, abych je tady virtuálně pomlouval... Hlavně ale chci zdůraznit, že za tu chvilku, co se kolem točím jsem poznal, že je to fajn parta skvělých lidí, kteří si na nic nehrají a když někdo něco potřebuje, tak se všichni snaží mu pomoc například s opravou auta, přestože to je třeba soupeř ve stejné kategorii a kdyby neopravil...
V mojí kategorii PROTOTYPŮ po léta úspěšně jezdil jenom Jindra Hubený se svojí ženou. Mají prototyp Pinocchio, což je Tatra 805 s úpravami, jako třeba řiditelná zadní náprava, nastavení výšky podvozku... Pokud se podíváte na jejich výsledky na domovské stránce TTC, tak uvidíte, že jsou opravdu skvělí. Pro sezónu 2002 staví zbrusu nový závoďák s jakýmsi benzinovým ŠESTILITREM !! Zatím se nic neví. Jindra to tutlá. Pinocchio má novou posádku.
Lukáš a Ruda ml. Korytářovi mají taky prototyp na podvozku T805. Obě řiditelné nápravy, 170k motor z Tatry 613 který je kvůli lepšímu těžišti umístěn za kabinou!! Oddělená převodovka od rozvodovky přední nápravy...
Této fotce předcházelo hlášení komentátorky: "Žádáme Rudu Korytáře staršího, aby se svojí velkou Tatrou jel vyprostit svoje děti!
Franta Slunéčko, který sezónu 2000 odjezdil se sériovou V3Skou má taky prototyp P2. Základem je IFA 4x4, samozřejmě obě řiditelné nápravy, motor z Tatry 148!!! Franta tomu říká Mouchoď, ale všichni komisaři pro to mají pracovní název ŠÍLENÝ MAX. Na to jak je to zvláštní /Franta je kamarád, tak nechci rovnou říct hrozný/ to ale jezdí bezvadně. Určitě taky proto, že Franta je ostřílenej jezdec a hned tak něco ho nerozhodí. Co on s tím předvádí... to se musí vidět. A hlavně to pořád drží pohromadě! To kdybych já dělal s EDWARDEM, tak můžu rovnou volat kovošrot!!! Ještě poklona jeho navigátorce Janě Ševčíkové. Měla by dostat metál za odvahu a obětavost. Stejně jako asi všechny naše ženský, co nám trpí naše tyto koníčky.
I takto občas dopadne závodník...